Karım cinselliği hiç umursamıyor

Kategori: Cinsel Sorular - 342 görüntülemeYorum Yazın
Karım cinselliği hiç umursamıyor

Başlıkta dediğim gibi karım, 3 hafta yatakta beraber olmasak, aman niye cinsellik yaşamıyoruz demiyor. Haftada 1, nadiren de en fazla 2 defa birlikte olabiliyoruz, zira karım hiç yanaşmıyor. Sürekli benim ısrarımla haftada 1 falan beraber oluyoruz. 30- 31 yaşlarındayız, 3 yıldır evliyiz ve hep durum aynı, belki alışır ilerde ister diye bekledim ama nafile. adet haftasından önce zaten karnım ağrıyor olmaz, adet haftası zaten yok, adet sonrası yine karnım ağrıyor, halim yok, başım ağrıyor, yorgunum. Eee ay bitti.
Yahu bir kadın kocasından gizli gizli üstünü değiştirmeye çalışır mı? Ben görünce utanıyor. Veya tabi ki iç çamaşırlarıyla karımı görünce tahrik olurum ve yaklaşır öperim falan ama bacağına değince öfff der gider, veya sıkıldığı her halinden belli olan hareketler yapar. Ama beni çok sevdiğini söylüyor, kavga ettiğimizde falan baya bi üzülüyor, ağlıyor. Sevgisine de inanıyorum ama cinselliği yok denecek kadar az olan bir evlilik maalesef mutlu etmiyor beni. Sürekli kendim mastürbasyon yapmak zorunda kalıyorum. Ona seksi iç çamaşırları alıyorum, hevesle bir defa giyiyor sonra dolabın bi köşelerinde unutuluyor, istek artırmak için türlü yollar deniyorum film açıyorum falan, yok hiç etkilenmiyor. Ön sevişmeyi kendisi istemiyor, oral bana bi kaç denedi, dişlerini geçirdi penisime, beceremiyor. Kendisine oral yapılmasını da istemiyor, iğrenmiyormusun diyor bana. Seksi, iğrençlik olarak görüyor resmen.
Nasıl bu kadar duyarsız kalabiliyor hiç aklım almıyor. Kötü alışkanlığım yok, alkol sigara bile yok. Evden işe, işten eve biriyim, bakımlıyım ne bilim. Orta boylarda atletik biriyim, kendisi de güzel, biraz kilolu bir bayan.
Yemin ederim boşanmayı düşünüyorum artık. Sizlere bir danışayım dedim.

Mustafa tarafından gönderilmiş SORU SOR kısmından gelen SORUDUR. Bu soruya uzmanlar tarafından verilmiş bir yanıt bulunmamaktadır. SORU SOR kısmındaki formdan gelen sorulara ziyaretçiler tarafından yanıt verilmektedir. Konu başlığına tıklayıp sizlerde konu içerisine girerek yorumları okuyabilir ya da yorum yapabilirsiniz.


Bu Yazıyı Paylaş! Google+! Pinterest!

Karım cinselliği hiç umursamıyor (1 Yorum)

Yorum Yaz

  1. istanbul dedi ki:

    Durumu anlat. Boşanmak istiyorum böyle giderse de. Çünkü harama yönelmektense boşanıp düzgün biriyle evlenmen daha mantıklı. kadının senin ihtiyacını karşılaması lazım. evlenmeden önce kadının erkeğe karşı olan görevleri nelerdir diye sorarsın bi dahaki hanımına. Sen eve ekmek getiriyosan. oda kadınlık vazifesini yerine getirmeli kesinlikle. haram ilişkiye yönelme kardeşim mutlaka çözümü olmazsa boşan.

YORUM YAZIN

* olan alanların doldurması zorunludur.