Erkekler 40 yaşından sonra geç boşalıyormuş, doğru mu?

SORU:

Ben 22 yaşındayım. Duyduğuma göre erkekler 40 yaşından sonra geç boşalıyormuş. Ne olur bana yardım et.

 

CEVAP:

50-60 yaşındaki erkeklerin erken boşalma tedavisi için bana geldiklerini söylersem ve bunun da çok olduğunu eklersem bu duyduğunun yanlış olduğuna inanırsın sanırım. Ama erken boşalması olan kişi de 40 yaşına kadar yarım yamalak bir hayat sürüyorsa bu kaybedilmiş yıllar neredeyse ömrün yarısıdır. Her şeyin çaresi varsa bu çare de aranır.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments