Kızmıyım değil miyim ?

SORU:

iki yil once erkek arkadasimla istemedende olsa sevisme durumumuz oldu hicbi girip cikma olmamasina ragmen benden kahverengimsi kan geldi  ayni olayi tekrar yasadim ve yine aynisi oldu acaba bu olay kizlik zariylami ilgili yoksa kendimde bel agrisi problemi var fazla ayakta kalinca yorulunca vb seylerde boyle koyu renkte kan geliyo bunami bagli doktora gitmeye korkuyorum once sizden akil almak istedim

 

 

CEVAP:

İLETİŞİM formundan gelen SORUDUR.Bu soruya uzmanlar tarafından verilmiş bir yanıt bulunmamaktadır.İletişim formundan gelen sorulara ziyaretçiler tarafından cevap verilmektedir.Konu başlığına tıklayıp konu içerisine girerek yorumları okuyabilir yada yorum yapabilirsiniz.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments