Tampon kullanmak sakıncalı mı?

SORU:

Benim sorum adet döneminde tampon kullanmak ne kadar sağlıklı olur? Her zaman ped mi daha iyi yoksa tampon uygun mu?

 

SORU:

Zaman zaman tampon kullanmanın bir sakıncası olduğunu sanmıyorum. Eğer vajinada bir enfeksiyon yoksa… Aksi halde enfeksiyon tamponla yukarı kısımlara itilir ve hastalığın şekli ve şiddeti değişebilir. Bu nedenle doktor kontrolünden sonra bu soruya cevap istemek daha doğru olacak. Ayrıca şunu da ilave etmek istiyorum. Tampon ancak kısa süreler için kullanılmalıdır. Akşam tampon koyup ertesi güne kadar vajinada tutan ve bu nedenle sepsis nedeniyle hayatını kaybeden kişiler olmuştur.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments