Adet kanamalarım eskisi gibi değil, baş ağrısı çekiyorum

Kategori: Cinsel Sorular - 1.083 görüntülemeYorum Yazın
Adet kanamalarım eskisi gibi değil, baş ağrısı çekiyorum

SORU:

30 yaşında bir kadınım. Bir kızım var. Benim sorum adet dönemlerimle ilgili. Son altı aydır adet dönemlerimde çok şiddetli baş ağrıları çekiyorum. Bir de hiç kanamam olmuyor. Eskiden ortalama 4-5 gün sürerken şu an bir gün bile değil. Bunun sebebi ne olabilir? Şimdiden teşekkürler.

 

CEVAP:

Anlattığınız durum bana prolaktin hormonunun yükseldiğini düşündürüyor. Bu hormon hipofiz bezinden salgılanır. Buradaki bir adenom baş ağrısına neden olabilir. Prolaktin hormonunun yüksekliği de adetleri azaltabilir hatta adetlerin tamamen durmasına neden olabilir. Kadın doğum doktorunuza muayene olmanız ve onun gerekli göreceği araştırmaları yaptırmanız gerekiyor. Sanırım doktorunuz da hormonlarınızı kontrol ettirecektir.


Bu Yazıyı Paylaş! Google+! Pinterest!

YORUM YAZIN

* olan alanların doldurması zorunludur.