Beşiktaşlı kızlarla ilişkiye giremiyorum

SORU:

Ben Beşiktaş’ı tutuyorum. İlişkiye gireceğim kızlar Beşiktaşlıysa olmuyor ama başka takımın taraftarıysa ilişkiye giriyorum. “Beşiktaşlı mısın?” diye sormak istemiyorum ama aynı takımı tutuyorsak diye de merak ediyorum. Bu durumdan kurtulabilir miyim?

 

CEVAP:

Beşiktaşlı, bağrı taşlı, gözü yaşlı. Anandan sana mektup var. Bak ne diyor: Deruni dilden, canı gönülden sevdiğim yavrum. Evvela mahsus selam eder, o iki kara gözünden öperim. Sen de garip anandan sual edersen, yazdığım şu mektubumun son satırına kadar afiyetteyim. Ama yarın ne olur, nasıl bileyim. Bir tek dileğim, senin mürüvvetini görmek, komşu kızı Mürvet’le seni evlendirmek. Hem de senin takımdan, koyu Beşiktaşlı. Ak yüzlü, karakaşlı. Takımının rengi yüzüne vurmuş, bak karşımda el pençe divan durmuş. Aynı anda “Gol” diye bağırır, yenilince birlikte ağlarsınız. Mektup uzun değerli okurum, ananın dediklerine ben de imzamı korum, taraftarları harcama, gönülcüklerini de kırma.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments