Çocuğum olması için her şeyi yapıyorum ama

SORU:

Ben 25 eşim, 30 yaşında. 3 yıllık evliyiz ve bebek sahibi olmak istiyoruz. 7 aydır korunmadığım halde olmuyor. Doktora gittim ultrasona girdim normal çıktı. Eşim test yaptırdı, sorun yok. Doktorum bana ovulasyon oluşturucu ilaç verdi. Kullandım, şimdi bekliyoruz. Her türlü yöntemi deniyoruz ama olmuyor. Neden?

 

CEVAP:

Yaptıklarınızın hepsi doğru. Yalnız eğer bu konuyla aklınız çok ve devamlı meşgulse o doğru değil. Panik yapmanıza hiç gerek yok. Kendinizi ne kadar rahat hissedebilirseniz hormonların çalışması ve o oranda düzelecek ve gebe kalma şansınız artacaktır. Burada size yapılanlarda rahim filmi çekilmediğini zannediyorum doktorunuza bir danışın. Belki o da lüzum görebilir. Sevgiler.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments