Doğum kontrol hapını yarım saat geç aldım

SORU:

Korunmak amacıyla doğum kontrol hapı kullanıyorum. Bu ay bir kez yarım saat bir kez de bir saat geç aldım. Acaba bu risk teşkil eder mi?

 

CEVAP:

Doğum kontrol hapları düzenli alınmalı. Fakat sizin gösterdiğiniz hassasiyet biraz fazla. Dakikalar o kadar önemli değil. Mümkün olduğu kadar aynı saatlerde alınmalı deniyorsa da bu kadarcık gecikmeler hiçbir sorun yaratmaz.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments