Doktorlar sadece evli olanlara bakıyormuş
SORU:
Kız arkadaşımla ilişkiye girdikten sonra vajinasında şişme oluyor. Doktora gitmesini söylediğimde bana “Sadece evlilere bakıyorlar” diye cevap verdi. Bir de çok sık kanaması oluyor, neden?
SORU:
Bir yumurtalık ya da rahim sorunundan söz ediyorsun. Doktorlukta mutlaka evli kadınlara bakılır diye bir kural yok. Hele bu ultrason denilen şey çıktıktan sonra cinsel organı görmeden bile teşhis koyabiliyorlar. Bence de doktora gitsin.