Grip miyim yoksa AIDS mi oldum?

SORU:

Yaklaşık 2 hafta önce bir hayat kadınıyla ilişkiye girdim. AIDS’in belirtileri ile gribin belirtilerinin birbirine benzediğini duydum. İlişki sırasında korunmadım. Sizce kadın AlDS’li olabilir mi? Test yaptırmama gerek var mı? Yoksa ben sadece grip miyim?

 

CEVAP:

Sadece gripsin. Bugün yat, yarın AIDS bulguları ortaya çıksın diye bir şey yok. Keyfine bak. Teste gerek yok. Kaygıya, kuşkuya da.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments