Hormon tedavisi gördüm ama ağrılarım sürüyor

Kategori: Cinsel Sorular - 874 görüntülemeYorum Yazın
Hormon tedavisi gördüm ama ağrılarım sürüyor

merhaba benim sorunum benim bir çocugum var normal yollarla sezaryan dogum yaptım.6 ay korunmama ragmen hamile kalamadım doktora gittim hormon tedavisi gördüm.tedaviden sonra yumurtalıklarımda agrılar ve sızlamalar oluşmaya başladı.şu sıralar agrılarım arttı.şu anda herki yumurtalıgımda agrılar oluştu.adette düzensizlik var.doktorlar bir sorun olmadıgını söylüyorlar.bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz

tarafından gönderilmiş SORU SOR kısmından gelen SORUDUR. Bu soruya uzmanlar tarafından verilmiş bir yanıt bulunmamaktadır. SORU SOR kısmındaki formdan gelen sorulara ziyaretçiler tarafından yanıt verilmektedir. Konu başlığına tıklayıp sizlerde konu içerisine girerek yorumları okuyabilir ya da yorum yapabilirsiniz.


Bu Yazıyı Paylaş! Google+! Pinterest!

YORUM YAZIN

* olan alanların doldurması zorunludur.