Kullandığım ilaç adet düzenini bozdu

Kategori: Cinsel Sorular - 992 görüntülemeYorum Yazın
Kullandığım ilaç adet düzenini bozdu

SORU:kaynak:cinselsorular.com – cinselsorular.com

kaynak:cinselsorular.com – cinselsorular.com

Ben 18 yaşındayım ve 55 kiloyum. Aşırı tüylenmeden dolayı doktora gittim. Doktor ultrason sonucunda yumurtalıklarımdan birinde küçük kistler oluşmaya başladığını söyledi. Hormon testi yaptırdım, sonuçları yazıyorum. Doktorum Yasmin adlı bir ilaç önerdi. 3 aydır kullanıyorum. Kullanmadan Önce adetim düzenliydi. İlacı kullanmaya başladıktan sonra düzensizleşti. Bu ilacın ciddi bir yan etkisi var mı? Gerçekten polikistik över sendromu mu yaşıyorum? Nasıl bir tedavi şekli öneriyorsunuz? İlginize teşekkürler.kaynak:cinselsorular.com – cinselsorular.com

kaynak:cinselsorular.com – cinselsorular.com

CEVAP:kaynak:cinselsorular.com – cinselsorular.com

Anlattıklarınıza göre yumurtalıklarda bir fonksiyon bozukluğu var. Doktorunuzun verdiği ilaç, aslında bu bozukluğu düzeltebilmek için verilmiş. Siz ise “Adet düzenimi bozdu” diyorsunuz. Acaba ilacı doğru kullandınız mı? Ya da arada unuttuğunuz oldu mu? Doğum kontrol haplarının yan etkileri belki iştah artışı veya aksi olarak iştahsızlık yapması, baş ağrısı veya hafif bulantı olabilir. Bazen de ilk kullananlarda ara kanamalar yapabilir. Bence doktorunuzla konuşun ve verdiği ilacı kullanmaya devam edin.

kaynak:cinselsorular.com – cinselsorular.comkaynak:cinselsorular.com – cinselsorular.com


Bu Yazıyı Paylaş! Google+! Pinterest!