Oğlumun testisleri doğuştan kasıklarında

SORU:

Oğlum 7 aylık ve testisleri doğuştan kasıklarında. Acaba aşağı iner mi? Ya da biri indiğinde sorun olur mu? Başvurduğumuz bir üroloji uzmanı “İlaç tedavisi yaparız. O da olmazsa 16 aylıkken ameliyat” dedi. En kısa zamanda cevabınızı bekliyorum.

 

CEVAP:

Doğumda testislerin her ikisinin veya birinin torbada olmaması halinde birkaç ay beklenebilir. Muayene sonuçlarına göre 4-5’inci aylardan itibaren ilaç tedavisi denenebilir. Netice alınamıyorsa çocuk bir yaşına girmeden ameliyat edilerek teslisler yumurtaya indirilmelidir. Geç kalınması olumsuz sonuçlara neden olabilir. Bir yaşına basmadan bu konuyu halletmelisiniz.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments