Rahim düşüklüğü var, hamile kalabilir miyim?

SORU:

37 yaşındayım. Benim sorunum rahim düşüklüğü. Sizce hamile kalmamın sakıncası olur mu? Ayrıca doktorum ileride mutlaka ameliyat olmam gerektiğini söyledi. Ameliyatta rahimi tamamen mi alıyorlar? Farklı bir tedavisi var mı?

 

CEVAP:

Önce gebe kalmanızda bir sakınca olmadığını söyleyerek sözlerime başlayayım. Daha sonraki yıllarda durum şikayetlerinize göre değerlendirilir ve ona göre karar verilir. Diyelim ki 45-50 yaşına geldiniz. Rahim sarkması nedeni ile ameliyat olacaksınız. Burada rahimin alınması bence uygun bir tedavi olabilir. Aynı nedenle 37 yaşındaki bir kadın ameliyat edilse tabii ki rahmi koruyucu bir ameliyat cinsi seçilir. Ayrıca rahim sarkmasının da dereceleri var. Her rahim sarkmasında eğer başka bir şikayet yoksa ameliyat yapmıyoruz.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments