Rahmin alındı ama ağrılarım geçmedi

SORU:

Yaklaşık 7 ay önce bana rahim kanseri teşhisi konuldu ve rahmim alındı. Ameliyattan önce rahmimin sağ tarafında ağrı vardı. Ameliyat olduğum halde ağrılarım geçmedi. Rahim alındığı için adet görmüyorum ama adet günleri sanki adet görecek gibi karnımda şişlik oluyor ve kasıklarım ağrıyor. Doktor kanser oluşmadan rahmi aldığını söyledi. Haç tedavisi de verdi. Sizce neden ağrılarım devam ediyor? Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

 

CEVAP:

Öncelikle siz rahim kanseri değilsiniz. Doktorunuzun söylediğinden ben bunu anlıyorum. Yapılan bu tip ameliyatlardan sonra karın içinde ufak yapışıklıklar olabilmekte ve bu yapışıklıklar ağrılara da neden olmaktadır (Özellikle gaz şikayeti olanlarda bu daha fazla). “İlaç tedavisi verdi” diyorsunuz, bu hormon mu? Yumurtalıklarınızı almışsa muhtemelen verdiği hormondur. Kullandığınız ilaçların ağrı oluşmasında bir rolü yok zannediyorum. İdrar yollarının incelenmesi belki bu ağrılar için bir ipucu verebilir. Ben zannediyorum ki ortada bir kanser lafı olunca nerede olursa olsun, ufacık ağrı geçirilen ameliyata bağlanmaktadır. Yine de gidip doktorunuza kontrol olun. Ama ben ciddi bir sorun olacağını zannetmiyorum.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments