Tek testis bana sorun yaratır mı?

SORU:

25 yaşındayım. Doğuştan testislerimden biri yok. Görünürde bir sorun yok ama ileride sorun yaşar mıyım?

 

CEVAP:

Bir testisin bulunmamasının araştırılması gerekir. Nadiren doğuştan bir testisin olmaması hali görülebilir. Fakat testisin torbaya inmeyip vücut içinde kaldığı hallerde kanserleşme ve bunun gözden kaçarak hastalığın ileri safhalara ulaşması tehlikesi mevcuttur. Mutlaka bir üroloji uzmanına başvurmanızı öneririm.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments