Testosteron hormonum düşükmüş, ne yapmalıyım?

Kategori: Cinsel Sorular - 785 görüntülemeYorum Yazın
Testosteron hormonum düşükmüş, ne yapmalıyım?

SORU:

Benim sorunum testosteron hormonumun düşüklüğü. 46 yaşındayım. İlişkiye girdikten kısa bir süre sonra ereksiyon kayboluyor. Bir yıl önce  Ankara’da bir ürologa gitmiştim, Virigen diye bir ilaç verdi. Önce faydasını gördüm ama ilacı bırakınca kısa süre sonra tekrar sorun başlıyor. Sizin bir yazınızda testosteron jellerinin olduğunu ve daha iyi sonuç alındığını yazmıştınız. Sizden ricam jellerin adını yazarsanız çok sevinirim.

 

CEVAP:

Bu köşede ilaç adı tıbbi etiğe uygun olmadığı için vermiyoruz. Ürologunuz eğer size testosteron eksikliği için hormon tedavisi önerdi ise kendisine bu jel konusunu da siz açabilir ve gereken reçeteyi alabilirsiniz. Jellerin sindirim yolundan geçmemeleri ve günlük kullanıldıklarından doğal salgılanımı taklit etmelerini avantaj olarak görmekle birlikte daha pahalı bir tedavi olacağı konusunda da sizi uyarmalıyım.


Bu Yazıyı Paylaş! Google+! Pinterest!