Kaşıntım var, biyopsi yaptırmalı mıyım?

SORU:

32 yaşındayım. Vulva bölgesinde siyah noktalar çıktı ve çoğalıyorlar. Kaşıntı da oluyor. Biyopsi ve servikal smear yapıldı. Sonucu size gönderiyorum. Yeniden biyopsi yaptırmalı mıyım? Ameliyat gerekirse hastalıklı dokunun başka bir yere sıçrama ihtimali var mı? Bir de tüm vücudumda kaşıntı var, acaba bu hastalıkla ilgili olabilir mi?

 

CEVAP:

Dış genital organlarda kaşıntı ile beraber olan her oluşum dikkatle incelenmeli. Sizde çıkan VIN l-ll olduğunu sanıyorum. Bundan sonra ne yapılacağını ancak muayeneden sonra söyleyebilmek mümkün.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments