Kız arkadaşımın adetleri çok düzensiz

Kategori: Cinsel Sorular - 942 görüntülemeYorum Yazın
Kız arkadaşımın adetleri çok düzensiz

SORU:

Kız arkadaşım bronşit. Bunun için 5 yıl ilaç kullandı. Bu durum adet düzensizliğine ve vücudunda tüyler çıkmasına neden olmuş. Şu an ilaç kullanmıyor ama adet düzensizliği var. Kanaması 10 gün devam ediyor. Bu durum onu rahatsız ediyor. Daha da kötüsü her gün akıntısı var. Sebebi ne olabilir? Bunu tedavi etmenin yolu var mıdır?

 

CEVAP:

Bronşit için 5 yıldır ilaç kullanmanın sık görülen bir durum olmadığını sanıyorum. Bu nedenle hakiki teşhis bu mu pek emin değilim. Ayrıca 5 yıldır kullanılan ilaç nedir onu da bilmek gerekir. Kanamanın uzun sürmesi ve akıntı olması tamamen ayrı şeyler olabilir. Bronşit dediğiniz hastalık tüberküloz ise adetlerin bozulmasında etkisi olabilir. Şimdilik bu konuda söyleyebileceklerim bu kadar.


Bu Yazıyı Paylaş! Google+! Pinterest!

YORUM YAZIN

* olan alanların doldurması zorunludur.