Eşimin hastalıkları var, bunlar çocuğumuzun olmasına engel mi?

SORU:

Ben 28 yaşındayım, eşim 55 yaşında. Bu benim ikinci evliliğim. İlk evliliğimden 1 çocuğum var. Kendisinin de 3 tane çocuğu var. Eşim kalp, şeker, tansiyon ve Hepatit B hastası. Çocuk istiyoruz, 4 aydır doğum kontrol hapı kullanmıyorum ama çocuğumuz olmuyor. Acaba hastalıklarından dolayı çocuğumuz olmayabilir mi?

 

CEVAP:

Eşinizin kalp, şeker, tansiyon yüksekliği, Hepatit B geçirmiş ve 55 yaşında olmasının bebek yapabilme açısından belki etkileri olabilir. Ama bu nedenlerden dolayı eşiniz çocuk yapamaz (çocuğu olmaz) denemez. Tabii ki muayene olsun ve gereken tahliller yapılsın. Siz muayene olun, sizde durum nedir? Bu da anlaşılsın. Bu gibi durumlarda beraberce doktora gitmek en uygun yoldur.

Similar Posts

  • Erken boşalmayı nasıl engellerim ?

    En az 15 20 kez girmede boşalıyorum. nasıl engelleyebilirim kısa surede bosalmayı Furkan tarafından gönderilmiş SORU SOR kısmından gelen SORUDUR. Bu soruya uzmanlar tarafından verilmiş bir yanıt bulunmamaktadır. SORU SOR kısmındaki formdan gelen sorulara ziyaretçiler tarafından yanıt verilmektedir. Konu başlığına tıklayıp sizlerde konu içerisine girerek yorumları okuyabilir ya da yorum yapabilirsiniz.

  • Çocuğum olmayacak mı?

    SORU: 11 yıllık evliyim. 4 yıl önce sperm testi yaptırdım. 20 milyondan az olduğunu söylediler. 2 yıl sonra tekrar doktora sperm testi yaptırdım. Menide ölü ya da canlı sperm görülmedi. Bana kanın ateşinin yüksek olduğunu ve bunun da spermleri öldürdüğünü söylediler. Son 1 yıl önce yapılan sperm testinde yine ölü veya canlı sperm görülmedi. “Çocuğun…

  • Gay olmak zevk almayı engeller mi ?

    Erkeklerde gaylik yapmak zevk almayı engeller mi??? Ali tarafından gönderilmiş SORU SOR kısmından gelen SORUDUR. Bu soruya uzmanlar tarafından verilmiş bir yanıt bulunmamaktadır. SORU SOR kısmındaki formdan gelen sorulara ziyaretçiler tarafından yanıt verilmektedir. Konu başlığına tıklayıp sizlerde konu içerisine girerek yorumları okuyabilir ya da yorum yapabilirsiniz.

  • Mastürbasyon kızlık zarını bozar mı ?

    Merhaba ben ergenlik doneminde ve cocuklugumda masturbasyon yapiyordum daha sonra bunun kizlik zarina zarar verebilecegini ogrenince yapmayi biraktim simdi aklimda bir soru isareti kaldi acaba zarar vermis miyimdir diye masturbasyonu klitoris denilern bolgeye parmagimla titresimle yapiyordum parmagim idrar deliginden asagiya hic gitmedi klitoris denilen bolgeyi bastiriyordum ve kasiklarimi sıkıstiriyordum bundan sonra sivi gelirdi kan hic…

  • Sürekli olarak ilişki düşünüyorum

    Ben aşırı derece seks istiom napcam bir türlü kendime engel olamıyorum seksi kız tarafından gönderilmiş SORU SOR kısmından gelen SORUDUR. Bu soruya uzmanlar tarafından verilmiş bir yanıt bulunmamaktadır. SORU SOR kısmındaki formdan gelen sorulara ziyaretçiler tarafından yanıt verilmektedir. Konu başlığına tıklayıp sizlerde konu içerisine girerek yorumları okuyabilir ya da yorum yapabilirsiniz.

  • Erken boşalma nasıl tedavi edilir?

    erken boşalmayı nasıl tedavi edilir ali tarafından gönderilmiş SORU SOR kısmından gelen SORUDUR. Bu soruya uzmanlar tarafından verilmiş bir yanıt bulunmamaktadır. SORU SOR kısmındaki formdan gelen sorulara ziyaretçiler tarafından yanıt verilmektedir. Konu başlığına tıklayıp sizlerde konu içerisine girerek yorumları okuyabilir ya da yorum yapabilirsiniz.