Doktorlar sadece evli olanlara bakıyormuş

SORU:

Kız arkadaşımla ilişkiye girdikten sonra vajinasında şişme oluyor. Doktora gitmesini söylediğimde bana “Sadece evlilere bakıyorlar” diye cevap verdi. Bir de çok sık kanaması oluyor, neden?

 

SORU:

Bir yumurtalık ya da rahim sorunundan söz ediyorsun. Doktorlukta mutlaka evli kadınlara bakılır diye bir kural yok. Hele bu ultrason denilen şey çıktıktan sonra cinsel organı görmeden bile teşhis koyabiliyorlar. Bence de doktora gitsin.

Similar Posts

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments